קולקציית הטי שרטים של שון גואטה, ניצול הטבח ממסיבת נובה

צילומים: יח"צ

שון גואטה ניצול הטבח ממסיבת  נובה וכיום משרת כלוחם מילואים בחטיבה קרבית בעזה פותח חנות פופ אפ במתחם עופר בילו סנטר למותג הטי שרטים שבבעלותו. 18% מההכנסות של הפופ אפ יתרם לנפגעי וניצולי הנובה.



קולקציית הטי שרטים של גאוטה מתאפיינת בעטורים ואיורים של מלאכים (לזכר הנרצחים) שזור בדימויים מהחוויה הטרגית שעבר במהלך הטבח ומתוך עולמות המוזיקה שכל-כך אוהב. באמצעות עיצוב החולצות חשוב לגואטה להעביר לקהל הרחב את המסר שלו לעולם: "את המוסיקה בלב של כולנו לא  ניתן להפסיק!" לדבריו: "באמצעות  היצירה  חשוב לי להשאיר זכרון בעבור אותם חברים יקרים וחוגגים שהיו במסיבה ולא חזרו משם לעולם". 


  


גואטה מעיד על עצמו שהוא לא נכנע לצער ולעצב ומייד לאחר האסון החל ליצור ולעצב חולצות על מנת לתת ביטוי לתקופה שעוברת עליו. את החולצות ניתן למצוא בצבעי שחור/בלבן. 


חנות הפופ אפ תיפתח החל מהים ה 13.12.2024 עד ה  18.12.2023 בין השעות : 11:00-19:00 


החולצות ימכרו  גם באמצעות  אפליקציית MY OFER במחיר מיוחד:  149 ש"ח במקום 180 ש"ח וניתן גם לרכוש ישירות במתחם -  18% מההכנסות של הפופ אפ יתרם לנפגעי וניצולי הנובה. 


סיפרו האישי של שון גואטה מהמסיבה: נשאר עם חבריו במתחם המסיבה עד השעה 07:30. שהחלה המתקפה נכנסנו מתחת לבמה והתקבצו שם עם עשרות צעירים. בשעה 09:05 מחבלים הגיעו לבמה המרכזית ופתחו עליהם בירי מסיבי. יצאו בריצת איימים ובדרך נס ללא פגע. התמקמו בתוך אחד השיחים שהיו סביבם (בערך 200-300 מטר מהבמה) שם התחבאו עד השעה 17:30 שכוחות צה"ל הגיעו וחילצו אותם מאיזור הדמים למקום מבטחים.   


הפופ אפ ימוקם מתחת למדרגות הפקטורי.

לינק להטבה: https://a.myofer.co.il/3RmxpVg


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram