ודאי שיש לך פריטים חיוניים בארון הבגדים שלך


מראה מסוגנן הוא מה שמתרחש כמחשבה ראשונית אצל כולן. אחרי הכל, כולנו חיים בעולם אובססיבי למדיה חברתית שבו לייקים לאינסטגרם חשובים מאוד. זו הסיבה שכולן רוצות להיראות במיטבן, כדי שיוכלו לקבל את התמונות הטובות ביותר. אבל מראה מסוגנן לא קורה בן לילה. לוקח זמן לכל אחת לשנות את חוש הסטיילינג שלה. 


אל תחמיצי את הסגנון האישי שלך - פיתוח סגנון יכול לקחת שנים. אבל את תמיד יכול להתחיל על ידי הערכת הסגנון שלך לאורך השנים. אחרי הכל, כולם מתפתחים לאחר שנים של ניסויים בבגדים שונים. לפני שאת קונה שמלות באינטרנט, עדיף שתביני מה הסגנון האישי שלך. זה צריך להיות השתקפות של האישיות שלך. בימינו אנשים שוכחים להבין את החשיבות של הסגנון האישי שלהם, אז זה חסר להם.

ודאי שיש לך פריטים חיוניים בארון הבגדים שלך כגון זוג מכנסי ג'ינס, שמלה שחורה איקונית, חולצות טריקו פשוטות או חולצות לבנות עם כפתורים.  




הוספת חגורה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשדרג את ההופעה שלך. הוספת חגורה תעזור לך להיראות במיטבך במינימום מאמץ.


לעולם אל תירתעי מניסויים עם צבעים. צבעים אמורים להביא אושר לחיים שלך. כשתתחילי להרגיש נוח עם צבעים, תדעי את שילוב הצבעים המתאים לך ביותר. כדאי לקבל רעיונות מעניינים בפינטרסט ובאינסטגרם. זו דרך טובה לתת לצבעים להגדיר את סגנון הלבוש שלך.



חלפו הימים שבהם אנשים היו מתאימים את הנעליים שלהם רק לתיקים. עכשיו, משחק האופנה השתנה. כיום, עדיף שתערבבי דפוסים ומרקמים. הדפסים ומרקמים מתנגשים יעזרו ליצור אמירה אופנתית נועזת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram