UGGS בשנת 2023


מגפי Ugg ממשיכים להיות מצרך מבוקש בארונות הבגדים שלנו - כי למה לוותר על הנעליים הנעימות האלה? פאשניסטות, משפיענים וסלבריטאים נצפו כשהם מנענעים את מגפי Ugg ונעלי הבית שלהם עם תלבושות מסוגננות, מה שמוכיח שאת יכולה לאזן בין נוחות לסטייל. ואי אפשר שלא לגלול ב-TikTok מבלי להיתקל בסרטון "הבחורה ההיא" שמציגה את ה-Ugg Ultra Mini Classic במהלך הסתיו והחורף! הן נעלים מושלמות לריצה, בילוי עם חברים וכל מה שביניהם - כולל צילום תמונות טרנדיות אופנתיות.

@ameliekaufeisen UGGs are back❤️‍🔥 #uggs #thegirlsthatgetitgetit #miniuggs #outfitideas ♬ original sound - Makenzie Rencher

אין צורך לשכנע אותך שמגפי Ugg הם פריט חובה השנה. אז תתחילי להתרגל לנעול Ugg בשנת 2023 ותתכונני להרגיש נעים במיוחד תוך מראה סופר מסוגנן. את יכולה לנעול אותם למראה ספורטיבי או סופר קלאסי או על ידי עיצוב מגפי ה-Ugg שלך עם מעיל טרנץ' אופנתי קלאסי. השילוב הבלתי צפוי הזה נראה סופר-אופנתי בשנת 2023 ומאזן בצורה מושלמת בין נוחות לסגנון. 


למרות שהמגפיים האלה מרופדים בעור כבש, את יכולה לשמור על כפות הרגליים שלך חמימות במיוחד עם זוג גרבי צמר אשר יוסיפו מראה טרנדי נוסף להופעה שלך, מכיוון שלבישת גרביים גבוהות עם Ugg היא לחלוטין הטרנד בשנת 2023.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram