אילנית לוי מתרגשת מהתפקיד החדש שלה בסדרת הטלוויזיה "העיר הטובה"

אלירז שדה, אילנית לוי והתנינוקת אריאה (צילומים: אסף לב)

בחגיגות ההפתעה ליום הולדת 40 של אילנית לוי אלירז בעלה: "השנה האחרונה הייתה מסע  בו לימדת את כולנו אך מנצחים כל אתגר – עשיתי קעקוע שלך בנשמה".


לאחר שחגגו למגישת הטלוויזיה אילנית לוי יום הולדת 40 בהפתעה, בשידור חי, בתוכנית בה היא מגישה עם גלית גוטמן את 'גלית ואילנית',   שוב הופתעה לוי אתמול בערב (יום שני) במסיבת יום הולדת אופנתית שערכו לה על סט הצילומים של בית האופנה גולברי, במסגרתו הצטלמה לקולקציה החדשה, בסטודיו תל-אביבי.  







בעלה אלירז שדה שהגיע עם התינוקת אריאה  הפתיעה אותה יחד עם בכירי גולברי ואנשי הצוות  שהפריחו  40 בלונים צבעוניים, העניקו לה עוגת יום הולדת מפוארת, עם זר  פרחים לראשה והרבה מתנות וברכות.


אלירז שדה בירך ואמר: "יום הולדת שמח אהובה שלי, השנה האחרונה הייתה מסע שאסף חיים שלמים לזמן קצר ולימדת את כולנו אך מנצחים כל אתגר בחיוך ובקריצה. עשית את כולנו מאושרים יותר, מעריץ שלך הייתי ועכשיו כבר עשיתי קעקוע שלך  בנשמה. שהשנה הקרובה תהייה מלאה ושלמה אמן, שפע מהכל ושלווה". 


המחווה ריגשה את אילנית לוי שחשפה: "אני מודה על כך שבגיל 40 יש לי הכל... משפחה נהדרת, פרזנטורית של מותג אופנה אהוב עלי, מגישה בטלוויזיה ועכשיו גם אשחק בתפקיד ראשי בסדרה חדשה  "העיר הטובה", אשר  תעלה בקרוב בהוט  עם  רשימה מפוארת של שחקנים, ביניהם: עוז זהבי,  אגם בוחבוט, תיקי דיין, שיפי אלוני, יעקב כהן, לירית בלבן, אושרית סרוסי ועוד". לוי סיכמה ואמרה: "אני משחקת בסדרה החדשה תפקיד של אמא חרדתית ומוגזמת, אמא שמציקה ולא מניחה לילדים, סוג של אמא אובססיבית.. לדבריה: "אני מבטיחה לקבל תפקידים נוספים כשחקנית".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram