מותג המשקפיים הבינלאומי של שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם

אירוקה - המותג דיויד בקהאם. צילומים: ספילו 
רשת אירוקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג המשקפיים הבינלאומי של שחקן הכדורגל  דיוויד בקהאם

שחקן הכדורגל הבינלאומי דיויד בקהאם בשיתוף חברת המשקפיים המובילה ספילו משיקים לראשונה ברחבי העולם, גם בישראל, מותג משקפיים הנושא את שמו: DBeyewear

מדובר בקולקציית  יוניסקס,  עשירה, מגוונת ואיכותית, הכוללת מעל 150 דגמי משקפי שמש וראיה, שישווקו החל מהשבוע הקרוב בלעדית ברשת אירוקה.

המותג האיטלקי, שחשף לראשונה את הדגמים, לפני הקורונה, בהשקה בינלאומית במילאנו, בנוכחות דיויד בקהאם ובכירי אירוקה, הצהיר על קולקציה אופנתית, בשילוב איכות ועיצוב על זמניים. בקהאם סיפר בהשקה כי היה מעורב בכל פרט ופרט בתהליך העיצוב והייצור. 

קולקציית קיץ 2020 של המותג החדש DBeyewear נושאת את מונגרמת - DB וכוללת משקפי שמש ומשקפי ראיה יוניסקס המשלבת סגנון בריטי קליל עם רוח וינטאג'ית אך נצחית, יחד עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר ובדגש על פונקציונאליות ואיכות ומתאימה למי שמעוניין בעיצוב נצחי עם תחושת אופנה לונדונית. 

דיוויד  בקהאם אומר על הקולקציה: "משקפי השמש מיועדות לאלו המחפשים תמיד את האביזרים הנוחים והפונקציונליים ביותר שישלימו את המראה שלהם לנסיעות אישיות ועסקיות ברחבי העולם. הדגמים הם פריט חובה למי שרוצה אביזר פונקציונאלי מושלם ואופנתי המתאים לכל מצב ולכל סגנון לבוש – מהבוקר עד הלילה, בכל מקום בעולם ולכל סוג אירוע". 
מחירים לצרכן: החל מ 500 ש"ח עד 1000 ש"ח.

אירוקה - המותג דיויד בקהאם. צילומים: ספילו 
אירוע השקה חגיגי מצומצם נערך בפנטהאוז מפואר בגינדי תל-אביב, במסגרתו נחשפו לראשונה קולקציית  משקפי 2020 של דיוויד בקהאם, שם גם נחשף הקמפיין המשותף.  הגיעו למדוד: השף טום אביב, הגיעו כזוג טרי כוכבי חתונה ממבט ראשון: הגר וניר, דניס והדר, כמו כן הגיעו:   מאור פינקלשטיין ובת זוגתו החדשה נטע דורון, דנית לבנת, דובי ואריק.  היישר מאי ההישרדות הזמר רגב הוד  ורעייתו הלן הוד, מייקל לואיס, אירה דולפין, ועוד.

כוכבי חתונה ממבט ראשון בהשקת משקפי שמש של דיוויד בקהאם לאירוקה
צילום: גיל חיון
מי שפגשה פנים מול פנים  את דיויד בקהאם   זו הישראלית  נטע אלחימסטר, הפרזנטורית של רשת אירוקה, אשר טסה עם בכירי אירוקה לפני הקורונה ( ינואר) למילאנו להשתתף באירוע ההשקה הבינלאומי ולהצטלם  לקמפיין שיעלה השבוע הקרוב בארץ.

דיוויד בקהאם ונטע אלחימסטר באירוע השקה במילאנו.  צלם: גליאנו רוסו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram