ככל שתהיה אתה, תהיה יותר חתיך - איך להתלבש טוב

144.30 ש"ח / 50% הנחה מידות גדולות


כל אחד שונה בטעם הלבוש שלו, מה שטוב לאחד לא תמיד מתאים לאחר. שמחים להציג ולהציע מספר כללים שיעשו לכם טוב.

תשקיע בשעון טוב
שעון זה משהו מאוד אישי. זה מסמן את המעבר שלך בזמן. בחר שעון שאתה מאוד אוהב, שמתאים לך ומרגיש לך נוח, אבל זכור ששעון צריך גם להיות פרקטי. הוא צריך להתאים ליד שלך מבחינת גודל והרגשה.

אל תפחד מצבעים
גברים רבים נמנעים מצבעים מסיבה לא ברורה. אם זה לא כחול כהה או ירוק הם מהססים. בסדר, לא צריכים להגזים עם צבעים אבל קצת צבע מוסיף המון. לכו על ורוד, חרדל או צבעים יותר חיים. הם ישדרגו לכם את ההופעה, יחד עם זאת, זיכרו, פחות זה יותר טוב מהרבה.


הג'ינס הוא פריט הלבוש הפופולרי ביותר בעולם
גברים עם סטייל הולכים על ג'ינסים כהים ולובשים אותם עד שהם משתפשפים באופן טבעי.

שימו לב להופעה שלכם
זה אולי משהו שאמא שלכם הייתה מציעה, אבל אם השקעתם מחשבה וכסף בבגדים שלכם, תשמרו עליהם. השתמשו בקולבי עץ עבור החולצות שלכם, כבסו את הבגדים שלכם לעיתים קרובות ואל תזרקו אותם למייבש כי זה עלול לקלקל אותם.

התחתונים שלכם - שיהיו פשוטים
סטייל זה לא רק בדברים שכולם רואים. כשמדובר בהלבשה תחתונה יש רק שני חוקים שאתם צריכים לשים לב אליהם. אדם בוגר לא לובש תחתונים עם כל מיני קשקושים. מכל המקומות שאתם לא צריכים ללבוש "מותגים" - תחתונים זה המקום. לכו על תחתוני בוקסר מכותנה. הם עמידים בכביסות, נושמים וסופגים טוב זעה.


השקיעו בנעליים
לאורך זמן תשקיעו בנעל טובה עם עיצוב קלאסי. נעליים שישרתו אותכם שנים רבות. נעליים שאפשר לנעול עם ג'ינס, מכנסיים מחוייטות עם מכנסיים קצרים.

תכירו את עצמכם
אין דבר פחות סטייליסטי מאשר גבר שמתלבש כמו שהוא חושב שצריכים להתלבש ולא כפי שהוא בכנות מרגיש שמתאים לו. מה שלא תלבש, אתה צריך להרגיש ביטחון שמה שאתה לובש - זה אתה.

תתלבשו בהתאם לאירוע
סטייל זה לא רק סגנון אישי זה גם לדעת מה ללבוש בהתאם למקום או לאירוע שבו אתה נמצא.

אל תתקמצו על משקפיים
גברים משקיעים בממוצע רק כמה דקות על משהו שייצג אותם במשך השלוש שנים הבאות. תבחרו בקפידה את המשקפיים שלכם בהתאמה לסוג הפנים שלכם ושתרגישו טוב איתם.

בעניין חולצות מכופתרות
תשארו עם הקלאסיות.

לפעמים צריכים גם לשבור את הכללים כי רק ככה אנחנו מתקדמים.

אופנה | אופנת גברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram