באגי

את, אני והיא – אותו דבר

עם כל הכבוד ויש כבוד לחצי קדנציה, (בהנחה שנחיה עד גיל 100) התקופה החדשה מתאפיינת בריאליזם חדש. הרצון להרשים ולדפוק חשבון על כל צעד שאת עושה ללא עקב מהודר, נגמר.

התקופה החדשה שמתחילה בגיל 50 זורקת החוצה את השכבות והמגננות ופעם ראשונה, אני יכולה להעיד על עצמי, אפשר להרגיש ש-What you see is what you get את כבר יודעת שאת לא כל כך רזה, ולא כל כך יפה ולא כל כך מושכת. ואין כל כך מה לעשות עם זה. במקום לנסות להיות מה שאת כבר לא, תהיי את. וכשאומרים גברתי, כן כן הכוונה אליך.



 ולמה אני כותבת את כל זה? כי את, אני והיא צריכות להפנים כי אחרי גיל 50 כל האלמנטים השיווקיים עובדים רק על פרצוף יפה בפוסטר שיש בו פוטושופ יותר מהקרם שהוא משווק. והמכנסיים על הדוגמנית לא יראו עליך אותו הדבר. זאת הפואנטה. האופנה היום מאפשרת גם לגילאים שלנו להיראות במיטבנו ולא להרגיש אולד פאשן. האופנה משתבחת ומדברת בשפה שלנו. אנחנו צריכות לקרוא אותה נכון. להיות אופנתיות אבל לא פתטיות.

ולמה אני משתפכת פה לפניכם כי אני שמחה לספר לכן על הטרנד החדש והאהוב עלי עוד מימים ימימה כשהייתי צעירה ויפה. מכנסי הבאגי חזרו. בוורסיה מרעננת ואין מקום לטעויות כמו עם המכנסיים הנמוכים. באגי, גבוה, נפוח ואופנתי. זה נכון שבא לנו להתלבש צעיר ואף רצוי אבל יש קו דק שאותו לא כדאי לעבור. זה המראה האבסורדי. ותעזבו אותי מהקלישאות של כל אחת שתתלבש איך שבא לה. בתוך תוכנו, כשאנחנו מסתכלות על סבתא הולכת ברחוב עם מיני ומחוך, זה לא מצחיק. אני חושבת שעם ההכרה כי גיל הנעורים לא ישוב, אנחנו יכולות להרגע. לקבל את עצמינו ולאהוב את עצמינו. והנה טיפ מאיתנו: מוזמנות לבקר באינסטגרם של הגדולות בעולם.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram