עקבים נועלים באהבה או שלא נועלים בכלל

מי מאיתנו לא התפעמה למראה הנפלא של קארי בראדשו המקפצת מעל השלוליות עם עקבים של 15 סנטימטר. במהלך שש עונות טלוויזיוניות ושני סרטי קולנוע בראדשו ניסחה מחדש, לטוב ולרע, את מערכת היחסים בין אישה לנעליה. ואנחנו ראינו, קלטנו והפנמנו. עקבים זה יפה. גם אם זה כואב. נסכים כמדומני, כי אם זה לעבודה, או לאירוע ערב או לאירוע מיוחד אחר, הנעליים זה החותמת הסופית לכל הלוק והסטייל.

נעלי עקב לבנות 98 ש"ח

לא פלא שנשים רבות בעולם מוציאות את מירב כספן על נעליים, במיוחד על נעלי עקב, גם אם אלה הפרוטות האחרונות. בראדשו תיארה את זה להפליא כשכתבה באחד הטורים שלה, "בזבזתי 40 אלף דולר על נעליים ואין לי איפה לגור? אני אהיה האישה הזקנה שגרה בנעליה, באופן מילולי" תגידו מה שתגידו, רוב הנשים אוהבות נעלי עקב, שהרי הן מאריכות את הרגליים, משדרות סקסיות ובעיקר עושות אותנו רזות יותר. בקשה קטנה נשים יקרות, לפני שאתן יוצאות לקפץ באירוע זה או אחר, בבקשה בבקשה תלמדו ללכת! או שתורידו גובה. בעקב.

מעבר לכך הליכה לא מיומנת שאינה מחמיאה וקצת פתטית, בלשון המעטה, עלולה להסתיים בקרייסס מביך וכואב. אם נעלי העקב הגבוה שקניתן מיועדות לאירוע חשוב אנא תנסו אותן בבית. ועכשיו קבלו כמה עובדות מעניינות על עקבים ובהמשך גם קישורים לנעליים  מ ה מ מ ו ת !

הידעתן כי העקבים הראשונים נולדו בפרס העתיקה? בשנת 1660, סנדלר בשם ניקולס לסטג' עיצב נעלי עקב עבור לואי הארבעה עשר. מכאן שמן נעלי לואי. עד תחילת המאה ה-19 היו העקבים באופנה עבור שני המינים. "נעלי לואי" הפכו לבסוף אופנתיות בקרב נשים. הנטייה האופנתית לעקבים נמוכים לקראת סוף המאה ה-18 הושפעה רבות מהמהפכה הצרפתית: במהלך המהפכה, עקבים גבוהים נקשרו בעושר, ומאחר והעם ביקש להימנע מתצוגה של שפע הופסקה מכירת עקבים ברבים מן השווקים. על אף כי נעלי עקב או מגפיים ננעלו לעיתים קרובות יותר על ידי נשים, בתקופות ומקומות מסוימים הן נחשבו לסטנדרט גם במלתחה הגברית, הן מסיבות פרקטיות והן כאביזרים אופנתיים.


אופנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram