עונת הקיץ והאירועים

סיבה למסיבה.  הקיץ בפתח ועימו עונת האירועים החמה, וזו ממש סיבה למסיבה.
אז מה לובשים? מה הטרנדים הכי חמים? ואיך מתמודדים עם הלחות?


החודשים החמים שהחלו כבר עכשיו ויגלשו עד לחודש ספטמבר כולל, יביאו עימם הרבה התלבטויות מה ללבוש. נשים הכי קלאסי והכי קליל ואלגנטי – שמלות באירועי ערב שמלות שחורות עושות את העבודה עם סנדל יפה וקלאץ' גם הצבע הכחול בוהק משתלט באלגנטיות באירועים, ומי יעז להתווכח עם שמלה אדומה וסקסית.




יש חתונות שנערכות בצהריים והחוקיות כאן שונה לחלוטין. כאן אפשר לעוף על כל הצבעים בעולם. למשל שמלות קצרות בצהוב, ירוק, כתום ועוד שמלות אוף שולדרס מתאימות לאירועי צהריים (רק תדאגו לסטרפלס) גם שמלות ארוכות יתאימו עם טוויסט של סניקרס שיתנו מראה ספורט אלגנט לאירוע צהריים קליל. ולמי שהתאהבה כמוני באוברולים... אין סוף אפשרויות...




גברים להתאים את הבגדים לאירוע, אבל לא לוותר על הסגנון האישי נתחיל מלמטה צבע הנעליים צריכות להיות מותאמות לגוון המכנסיים חוץ מג'ינס.

עם ג'ינס הולך הכול. צבע הגרביים צריכות להיות לגוון הנעל או לגוון המכנסיים. גרב ספורט לא הולכת עם נעל אלגנטית יש להתאים גרב דקה לנעל אלגנטי צבע החגורה יהיה כצבע הנעל בקניית מכנסיים חשוב לבדוק שהם לא קטנים עליך ולא גדולים מידי. חשוב שתרגיש גם נוח. כשמודדים בחנות חשוב גם להתיישב על כסא ולוודא כי המכנסיים לא מתפוצצים עליך. רצוי שאורכה של עניבה יהיה עד לקו החגורה. העניבה צריכה להיות מותאמת לחולצה ולא לג'קט. חולצה מכופתרת חשוב למדוד ולהרים את הידיים לצדדים לוודא שמרחב הזרועות נוח. אם אתה בעניין של גופיה מתחת לחולצה המכופרת אז רק גופיית סבא לבנה.

לזכור: צבע כהה מרזה ומצר וצבע בהיר מרחיב ולעיתים משמין. פסים לרוחב מרחיבים ומנמיכים פסים לאורך מגביהים.

אופנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram