סגנון הלבוש שלך

עונות מתחלפות, מגמות אופנה באות והולכות, אבל סגנון  אמיתי נשאר לנצח. אשת אופנה אמיתית תהיה עם אצבע על הדופק כשמדובר בטרנדים, אבל תמיד תזכור טיפים חשובים כשמגיע הזמן להתלבש בבוקר.

1. תנעלי עקבים
בעוד אנו מתלוננות כי העקבים הורגים את הרגליים שלנו, יש לנו סיבה לסבול - הם גורמים לנו להיראות טוב. אם את ממש לא יכולה ללכת על עקבים, תנעלי נעליים שטוחות ותחליפי אותם כשתגיעי לעבודה. עם זאת, אין דבר גרוע יותר מאשר לראות אישה שמתקשה ללכת על עקבים. תתאמני, תתאמני, תתאמני, זה יהיה שווה את זה - מי יכול לעמוד בפני הזוהר והסקס אפיל כשאת סוף סוף מוצאת את זוג הנעליים המושלמות.
2. התאמה טובה לגוף שלך קודמת למותג או מחיר
זה לא משנה איזה מותג זה או כמה הוא עולה. אם זה לא מתאים לך בצורה מושלמת -  זה לא טוב.

3. דעי מה טוב עבורך
אנשים תמיד יעריכו את הסגנון שלך על פני האופנתיות. אל תלכי אחרי טרנדים בעיניים עצומות. תכירי את הגוף שלך ודעי מה מתאים לך – מה מדגיש את היתרונות שלך ומסתיר את החסרונות, נשים שעושות את זה תמיד ייראו לבושות טוב. תמיד יש דרכים לשלב טרנדים מבלי ללבוש אותם מכף רגל ועד ראש, אז בהחלט שימי לב אליהם ותכירי אותם אבל יישמי אותם בדרך שלך, כשאת נשארת אמיתית לעצמך ולסגנון הייחודי שלך.
4. תתבלטי בקהל
נסי כמיטב יכולתך להיות אדם ייחודי ולהתבלט בקהל. האנשים הכי אטרקטיביים בעולם הם אלה שיש להם משהו אחר לומר. מה המסר שלך? אל תפחדי להגיד אותו.


5. פריטים שכדאי להשקיע בהם
יש  כמה פריטים ששווה להשקיע בהם. מעיל בסגנון קלאסי, תיק מדהים, שמלת החלום שלך, חליפה מחוייטת או פריטים נצחיים ששווים את ההשקעה. הם יחזיקו מעמד זמן רב יותר מכל פריט אופנתי זול, לעולם לא ייצאו מהאופנה והם תמיד יהיו כאלה שתהיי גאה בהם.

6. האקססוריז הטובים ביותר הם גישה וביטחון עצמי
המגע הסופי לכל תלבושת יהיה חותם האמינות שלך, הגישה והביטחון שלך ללבוש את מה שאת רוצה בגאווה. הדבר הגרוע ביותר הוא לראות מישהי שנותנת לבגדים שלה ללבוש אותה. שברי את הכללים אם את רוצה, ועשי זאת בביטחון.
המנטרה שלך: בחרי את זה, לבשי את זה ותרגישי פיצוץ עם זה!

אופנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram