זה לא רק ספורט... עולם האופנה ועולם הספורט משלבים ידיים

סקצ'רס שיתוף פעולה עם ג'יימס גולדקראון

עם עליית המודעות לספורט, כושר ו-WELNESS בעשור האחרון אנו עדים להתחזקות של אופנת הספורט, ליחסי גומלין וההשפעה ההדדית בין עולם הספורט ועולם האופנה. הרומן המתמשך הזה בא לידי ביטוי בעולם הספורט ששם דגש על עדכניות ומתכתב עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה וכן בעולם האופנה שמספק מגוון רחב של לוקים ספורטיביים. בגדי ונעלי הספורט לאישה ולגבר המודרניים משדרים חופש ואלגנטיות ספורטיבית, לצד פרקטיקה ופונקציונליות.


נעלי סקצ'רס

לדברי אולה חכמוב, סמנכלית השיווק של מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס ישראל: " בסקצ'רס מקפידים על עיצובים אופנתיים הן בקטגוריית PERFORMANCE הכוללת נעליים מקצועיות המיועדות לסוגי ספורט שונים כגון: ריצה, הליכה, אימונים בחדר כושר, אימונים בתנאי שטח ועוד, בשילוב  טכנולוגיות רבות התומכות בכף הרגל,  והן בקטגוריית LIFESTYLE - נעליים אופנתיות ליום-יום הכוללות קולקציות שנותנות מענה למי שרוצה נעליים טרנדיות יותר עם שיתופי פעולה עם מעצבים מוכרים, בצבעים והדפסים נועזים ועוד.

 

לדבריה: " לאורך כל השנה נולדים שיתופי פעולה ייחודיים בין מעצבים ואמנים נחשבים לבין המותג SKECHERS.  אחד מהם למשל שיתוף הפעולה עם אמן הגרפיטי המוכר Goldcrown  James (ג'יימס גולדקראון) שמביא את האלמנטים הגרפיים האהובים, בהשראת ציורי הגרפיטי האומנותיים והמוכרים שלו לנעלי SKECHERS UNO  האייקוניות. מתקבל דגם שהוא גם אופנתי ומעוטר בלבבות צבעוניים וגם מצוייד בטכנולוגיות מתקדמות, בינהן: כרית אוויר גלויה וצבעונית המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam®  המאווררת ו"זוכרת" את תצורת כף הרגל לנוחות מירבית.  


שיתוף פעולה נוסף של SKECHERS למשל עם המעצב נעליים האמריקאי הנחשב מארק נייסון (Mark Nason) . הקולקציה כוללת נעלי פרימיום לנשים וגברים בהשראת זרם הרוק אנד רול של הסבנטיז. הנעליים מעוצבות באיטליה מחומרים איכותיים תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים עם האיפיון המרכזי: סוליות גאומטריות בצורות מדליקות שהפכו מזוהות עם שמו של המעצב. 


שיתוף פעולה ייחודי עם הזמרת וכוכבת הפופ Chesca הבינלאומית במסגרתו צ'סקה הצטרפה לנבחרת שגרירי המותג וכיכבה בקמפיין לסקצ'רס בפרסומת עם הלהיט שלה .“ TuTuRu” והושקו דגמים האהובים UNO  בצבעים נועזים. קולקצייתUNO  היא בסט סלר עולמי של סקצ'רס, הכוללת דגמים המצוידים  בסוליה עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Memory Foam הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על אוורור. " 


קולקציית סקצ'רס מקס קושינינג ( (MAX CUSHIONING  SKECHERS  שמוצגת עכשיו בחנויות ובאתר למשל מתאפיינת הן בטכנולוגיות ומתקדמות והן בעיצוב אופנתי ועדכני: סוליה עבה, אך קלת משקל ונושמת עם תוספת של 30% ריפוד, היוצר שיכוך גבוה בזמן פעילות. בסיס רחב וסוליית אמצע עוטפים את צידי כף הרגל ושומרים על יציבות, נוחות ותמיכה מקסימלית.

 

צורת סוליה גיאומטרית, המספקת מעבר חלק בין צעד לצעד, לשיפור יעילות הריצה / הליכה תוך שמירה על יציבות כף הרגל. הדגמים מצוידים בטכנולוגיות כמו  Air-Cooled Goga Mat™ –רפידה המדמה דריכה על מזרן יוגה ומספקת יציבות ואוורור לכף הרגל, Anti-slip Goodyear® סולית גומי נגד החלקה של חברת הצמיגים GOODYEAR המספקת יציבות ועמידות. Ortholite® - רפידה מוקצפת בתוספת 5% גומי ממוחזר המספקת תמיכה ארוכת טווח לכף הרגל ועוד.

גלי- נעלי XTI נשים 249.90 ש"ח. צילום גל ביטון
גלי- נעלי XTI גברים 279.90 ש"ח. צילום גל ביטון

גנית אלון סמנכלית שיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי בישראל אומרת: "אנו עדים להשפעה של עולם האופנה על עולם הספורט אצל נשים גברים וגם ילדים. הטרנד של קולקציות קפסולה משותפות של מותגי אופנה עם מותגי ספורט מתרחב והתוצרים של שיתופי פעולה אלו מרהיבים ומשפיעים על כל עולם ההנעלה. הביקוש לנעלי ספורט בעיצובים חדשניים וגוונים ייחודיים עם דגש על נראות טרנדית ולא רק על נוחות הולך ועולה."


לדבריה: "קולקציית נעלי הספורט והסניקרס ברשת בגלי גדלה כל שנה הן מבחינת המגוון, המותגים, השימוש בחומרים, הצבעוניות  והטכנולוגיות. אנו רואים את הגידול במכירות הסניקרס של כלל המותגים ברשת עם דגש על הסינקרס של מותג הנוחות האהוב, האש פאפיס.  

H&O טייץ 69.90 ש"ח. טוניקה 59.90 ש"ח.
צילום תומר לופסקו
H&O גופיית ריב 89.90 ש"ח. טייץ ריצה 99.90 ש"ח.
צילום תומר לופצקו 

לילך ויזל, סמנכ"לית סחר בקבוצת O&H: "בגדי הספורט עשו את דרכן מחדרי הכושר אל מסלולי האופנה, הפריטים מעוצבים ברוח ספורטיבית עם נגיעות אופנתיות ונותנים מענה לטרנד עולמי ששוטף אותנו בנושא אורח חיים בריא ומיטבי. קטגורית הספורט ACTIVE WEAR היא סגמנט בעל צמיחה מהירה ומתמדת ברשת O&H. מותג הבית EXT משלב את שני אלמנטים של ספורט ואופנה ,קולקציית מוצרים מבדים באיכות גבוהה ונותנים מענה פונקצינלי מהמשרד עד החדר כושר."


משפיענים, עורכי אופנה, פאשניסטים ופאשניסטות שמעלים לאינסטגרם תמונות כשהם לבושים בבגדי ספורט עדכניים ובנעלי ספורט מסוגננות הם תופעה שהולכת ותופסת תאוצה , זה אולי הטרנד הכי נוח בעולם האופנה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram