האם אפליקציית TikTok שולטת בטרנדים, בסגנון ובדיונים סביב אופנה


אפליקציית הווידאו TikTok שולטת לחלוטין בטרנדים, בסגנון ובדיונים סביב אופנה. מה זה אומר על האופן שבו אנחנו מתלבשים?


לאף קבוצת גיל לא הייתה ידע היסטורי ומקורות ראשוניים לשאוב מהם כפי שיש לצעירים כיום, כאשר כל עשרים השנים האחרונות מתועדות באינטרנט. בעוד שהכלל באופנה הוא שטרנדים ופריטים מתחילים להופיע מחדש לאחר שני עשורים, בשלב זה בני נוער - שהיו צעירים מכדי להשתתף בפעם הראשונה ושהם חלק מהמשתמשים הנלהבים ביותר של TikTok - כבר עושים רמיקסים של סגנונות שהיו פופולריים רק לפני חמש או עשר שנים. צעירים, במידה מסוימת, גם תמיד נתנו את הטון למה שנחשב למגניב מאז ש"בני נוער" הפכו לקטגוריית הוצאות חשובה עבור משווקים.


היכולת לחפש מעבר לסביבה הקרובה אחר השראה סגנונית הפכה את האופנה לנגישה הרבה יותר. אם את אוהבת את הסגנון של מישהי ב-TikTok ראו oldloserinbrooklyn, את יכולה לחפש את הסגנון בפינטרסט ולמצוא את כל מה שאת רוצה וכך אסתטיקת TikTok עושה את דרכה לקהל הרחב. 



לפי תחזיות מגמות האופנה בשנת 2023 של ModernGurlz, נמשיך לראות אופנה בהשראה שנות ה-70 וה-2000, כמו גם כמה עשורים אחרים. אז לאיזה טרנד את מצפה?












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

IlanaSosna@Instagram