מוצרי טיפוח לפינוק אמיתי


מוצרים מתקדמים ואיכותיים לטיפוח הגוף, הפנים והרגליים שיעזרו לך לשמור על שגרת טיפוח נכונה והתמודדות עם כל הנזקים - נזקי שמש, קמטים והתבגרות. בין אם העור שלך רגיש, יבש או נוטה לאקנה, תמצאי כאן מוצרים שיפיגו את כל החששות שלך. העור שלך ראוי לשגרה ייחודית - כמוך.



לפי הביקורות שאני קוראת ברשת, כולן עפות על אתר הטיפוח הפולני Ladymakeup המציע מוצרי איפור וטיפוח של חברות נחשבות במחירים מצחיקים. הייתי בהחלט אומרת שכדאי לנסות.

Ladymakeup
STAY WITH ME
פילינג גוף
14.30 ש"ח 


STAY WITH MEפילינג גוף.
 
מכיל 99% מרכיבים טבעייים, כולל שמן אפרסק, תמצית מנגו וחמאת שיאה. גבישי הסוכר מסירים בעדינות תאי עור מתים, מנקים לעומק ומחליקים את העור. לאחר המריחה, העור רך כמשי. זמין באריזה של 200 גרם. בשימוש קבוע משפר את גוון העור וגורם לך להרגיש נהדר!

מתי כדאי להשתמש בפילינג גוף?
וודאי שאת משתמשת בפילינג לאחר שהתקלחת או התרחצת, ואחרי שהשתמשת בג'ל רחצה או סבון גוף כדי להבטיח שהעור שלך נקי ומוכן לפילינג, והמים החמים מבטיחים שהעור שלך לח ורך. מים חמים גם פותחים את הנקבוביות שלך כדי להבטיח שהפילינג יהיה יעיל ככל האפשר בהסרת תאי עור לא רצויים.



שומרים על עור הפנים
בימי החורף הקרים זה  הזמן לאמץ קרמים עשירים יותר בלחות העוזרים לשמור על עור הפנים, גם בעונה היבשה בשנה. 

רשת SACARA (סקארה)  מציעה לחורף 2023 קרם הזנה אקטיבי,  מסדרת החומצה ההיאלרונית, העוזרת לעור הפנים להתמודד עם נזקי מזג האוויר. חשוב ביותר להזין את עור הפנים במוצרים עתירי חומצה היאלורונית כבר מגיל צעיר על מנת לספק לחות לעור ולהשיג מראה צעיר לאורך זמן. הקרם משמש כבסיס מצוין להנחת המייקאפ.
מחיר לצרכן: 49.90 ש"ח

צילום: קית גלסמן


קרם רגליים משקם
מותג הדרמו-קוסמטיקה לעור יבש CeraVe מציע, לימי החורף 
קרם רגליים משקם  לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי – להרגעה והקלה על יובש תוך קילוף עדין של העור. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מאושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת.
טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים ל-CeraVe  את האיכות והיעילות שלו.
את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין. 
מחיר לצרכן 44.90 ש"חתכולה: 88 מ"ל.


המותג LAVIDO
המותג LAVIDO משיק קולקציית 
תיקי רחצה ואיפור מעוצבים במגוון גדלים, 
המיוצרים מחומרים ממוחזרים ומתכלים.

החל מ: 29.90 ש"ח עד 59.90 ש"ח
צילום: אורלי אייל www.lavido.co.il






Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי
לתמציות הפרי יכולות ניקוי ושיפור מראה העור, ולרוב משמשים כמרכיב חיוני לאנטי-אייג'ינג ופותחו במיוחד כדי להעניק לך את החיים הטובים שרק הטבע יכול להציע. 
Ferulic Brew Rejuvenating Facial - תמצית חומצה פרולית לחידוש מראה העור. מפחיתה את מראה הקמטוטים באופן הנראה לעין ומעצימה מראה קורן באופן טבעי. המשלבת חומצה פרולית הנוגדת חמצון ממקור טבעי המצוי בדפנות תאים של צמחים, כמו סובין וזרעים של פירות מסוימים. בפורמולה, היא מסייעת להילחם בסימנים מנזקים הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים. מחיר מומלץ לצרכן: 
230 ש"ח ל- 100 מ"ל.




LIERAC PARIS
ברשת הפארם Be ישווקו את סדרות המוצרים הבאות:  סדרת הדגל פיטולסטיל למניעה וטיפול בסימני מתיחה, מוצרים לשיקום העור, סדרה לניקוי העור, סדרת גיל המעבר, מוצרי גוף  לטיפול בצלוליט, למיצוק העור, מוצרי הגנה מנזקי השמש והחידוש הגדול: ליין מוצרי גברים פרימיום לטיפוח ואנטי אייג'ינג ועוד.
המותג   LIERAC PARIS נחשב בעולם, בפרט באירופה כמוביל את תחום הדרמו-קוסמטיקה, משלב קוסמטיקה וחדשנות רפואית, מבוסס מחקר מעמיק, זוכה  פרסים בינלאומיים  ובעל פטנטים עצמאיים ותוצאות מוכחות. 


KÉRASTASE לשיער צבוע
מותג הטיפוח המקצועי לשיער KÉRASTASE  (קרסטס) משיק סדרת טיפוח חדשה לשיער צבוע: CHROMA ABSOLU (כרומה אבסולו), המיועדת לשקם ולהזין שיער צבוע - מבפנים כלפי חוץ, במטרה לשמר הצבע ולהותיר את השיער רך, מלא לחות וברק. המשך קריאה...


Shape, square
Shape, square Shape, square
רול שמנים אתריים
$24.99 משלוח חינם
בקניה של מעל $49 

תתפנקו - ג'ל מתיחת אצבעות
$18.08 משלוח חינם!
מגש אמבט מבמבוק
$29.99 משלוח חינם
בקניה של מעל $49

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram