טיירה בנקס נבחרה כפרזנטורית החדשה של המותג ניין ווסט

הסופר מודל, המנחה ואייקון האופנה הבינלאומית טיירה בנקס, נבחרה להיות הפרזנטורית והשגרירה העולמית של המותג NINE WEST. טיירה, דוגמנית על מגיל 15 עד היום (45), פורצת הגבולות האולטימטיבית, מנטורית  והיוצרת של תוכנית המצליחה "טופ מודל הבאה של אמריקה" ומייסדת ModelLand,  אייקון אופנה ידועה, תהיה פרזנטורית החדשה של המותג בסתיו-חורף 2019-20.


לדברי איתי ישי, מנהל חטיבת  NINE WEST ישראל : "בעונת החורף הקרובה המותג ניין ווסט שם בפרונט נשים חזקות ששוברות מוסכמות, בעלות עוצמה פנימית וחיצונית, וסטייל חסר תקדים. לדבריו: "כאישיות ידועה וחזקה וכדמות אייקונית באופנה, בנקס מביאה את האותנטיות והסטייל שטבועים בה, מייצגת באופן מושלם את המשימה של ניין ווסט - לעודד ולקדם נשים לכבוש את העולם בסגנונן האישי".


 בישראל, יצא המותג בקמפיין רחב עם כוכבת העל טיירה בנקס, בהשקעה של 1 מיליון ש"ח, שכולל קמפיין דיגיטלי, מיתוג ב33  סניפי הרשת בישראל, שלטי חוצות ומודעות במגאזינים מובילים.


על טיירה לין בנקס (Tyra Lynne Banks): נולדה ב-4 בדצמבר 1973 , נחשבת לדוגמנית על, שחקנית ומנחת תוכנית הריאלטי האמריקנית "הטופ מודל הבאה" וזוכת שני פרסי אמי.

בנקס החלה לדגמן בגיל 15, כאשר למדה בלוס אנג'לס,  באמצעות סוכנות הדוגמנות עלית.  הופיעה על שערי  מגזינים מובילים בניהם:  Elle ,  GQ וווג וכן דגמנה בתצוגות אופנה של  מיטב המעצבים: שאנל, ולנטינו, פנדי ועוד. היא הופיעה בקמפיינים של דולצ'ה וגבאנה, איב סאן לורן, ראלף לורן ונייק.  היא הייתה לאמריקאית-אפריקאית הראשונה שהופיעה בתמונות שער של מגזינים רבים נחשבים כמו, גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד וקטלוג ויקטוריה'ס סיקרט.

בשנת 1997, זכתה בפרס "VH1" בקטגוריית "דוגמנית העל של השנה".

הופעתה הראשונה בקולנוע הייתה ב-1995 כשכיכבה בדרמה עתירת השבחים "ללמוד מהחיים". בנוסף שיחקה לצד לינדזי לוהאן בסרט של דיסני "בובה אמא". היא השתתפה גם בשנת 1999 בסרט "אהבה גורלית", בשנת 2000 ב"חופשיות על הבר" ובשנת 2002 בסרט השמיני בסדרת סרטי ליל כל הקדושים - "ליל כל הקדושים: תחיית המתים". כמו כן, בנקס הופיעה בסרטים בתפקיד עצמה, כמו "רעם טרופי" ו"האנה מונטנה: הסרט"

קריירת הטלוויזיה של בנקס התחילה ב-1993, העונה הרביעית של "הנסיך המדליק מבל אייר" בה שיחקה את ג'קי, חברה של וויל. בשנת 1999, היא הופיעה בסדרה תהרוג אותי וזהו בתפקיד עצמה. ב-2000 היא שיחקה בסדרה "פליסיטי", והשתתפה בפרק של התוכנית "מד טי.וי". בנוסף, היא התארחה בתוכניות הטלוויזיה: חלומות אמריקאים, אחת שיודעת (בעונה השלישית), שייק וGlee. בשנת 2005 עלתה תוכנית האירוח היומית שלה, "המופע של טיירה בנקס".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram