עוד לא דברנו על הריסים


באחד המפגשים הקבועים עם חברותיי החלה להתפתח שיחה רצינית סביב נושא הריסים. (נשים יודעות כמה זה חשוב).
אז כולנו תרמנו די הרבה ידע בעניין המסקרות של כל אחת והיתרונות שלהן. עד שאחת, זאת שתמיד מקדימה את כולן בטרנדים, ספרה על הטרנד החדש. הרמת ריסים. היא נראתה מדהים ואף אחת מאיתנו לא האמינה כי הריסים המושלמים שלה היו ללא רימל. היא נתנה לכולנו להעביר וויש אחד לפחות על הריסים עד שהאמנו. אכן כן. הריסים המושלמים שלה שהיו מגולגלים בצורה מושלמת למעלה, היו ללא רימל.




כשחזרתי הביתה שוטטתי ברשתות החברתיות וגיליתי שמדובר בטרנד חם אש. נתקלתי במספר סרטונים מרתקים שעוסקים בהרמת ריסים. כלומר, ללא מסקרה וללא מאמץ כלשהו בכל שעה במהלך היום הריסים יהיו מעוגלים מעלה והעין תראה יפה, גדולה ופתוחה.

הטכניקה מעניקה הרמה לאורך זמן לריסים קצרות, ארוכות ונפולות או גם למי שנמאס מאיפור שנמרח. התוצאה המתקבלת לריסים - מושלמת. הטיפול נעשה בשיטה טבעית ללא הדבקות, הלחמות או תוספות. טיפול ייחודי שאינו מזיק או פוגע בעיניים או בריסים ואינו גורם לנשירה. המטופלת שוכבת עוצמת עיניים ובתוך כחצי שעה התוצאה מושלמת. אפקט ההרמה של הריסים נמשך כ 3 חודשים. הטיפול כולל צביעת ריסים המאפשר להדגיש את התוצאה המהממת של הטיפול. אז הנה חלקתי את זה איתכן. וגם ביררתי פרטים. התענוג עולה 350 שקלים לטיפול בריסים ולדעתי הוא שווה כל שקל.

אז תגידו ביי למסקרה.
והלו לריסים טבעיות.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram