טיפ השבוע - לקנות בזול עולה ביוקר


למה קניית בגדים זולים לא משתלמת? 
ליקטנו עבורכן 8 סיבות עיקריות.
שווה לזכור ולהפנים.

1. קניית בגדים זולים תמיד תכאיב לארנק שלך
זה לא משנה כמה הפריט זול, בסופו של דבר זה יזיק לארנק שלך. פשוט מאוד בגלל שאת קונה הרבה כאלה. אני יודעת שכולנו עושות את זה. אנחנו רואות את המילה "SALE" ו-50% הנחה ואנחנו רצות לתוך החנות ושמות את ידינו על כמה בגדים ואקססוריז שרק אפשר מבלי להבין שהעמסנו "בגדים זולים במכירה" בערך של מאות שקלים. ואז את מגיעה הביתה עם כל הבגדים שלבטח לעולם לא תלבשי והארנק שלך ריק!

2. הבגדים הזולים ממלאים את ארון הבגדים שלך
קניית טונות של בגדים רק בגלל שהם זולים יתפסו הרבה מקום בארון שלך (או המגירות שלך) שהרי צריכים לשים את הבגדים האלה באיזשהו מקום. לא לכל אחד יש חדר ארונות כמו שיש לקים קרדישיאן. אם לכן יש אז כל הכבוד! אבל אם את כמו כל אישה רגילה, הסיכויים הם שאת מוציאה את כל בגדי החורף לקופסאות כדי לעשות מקום לבגדי הקיץ. אז אל תעמיסי על הארון שלך בגדים שלעולם לא תלבשי, אם הארון שלך מלא מדי, יהיה לך קשה למצוא משהו ללבוש וזה גם יזיק לבגדים העדינים שכבר יש לך.

3. הבגדים הזולים יוצרים בלאגן
כשאת קונה בגדים זולים זה יוצר בלאגן בגלל שבמשך הזמן את תוסיפי עוד ועוד דברים שיתקעו בארון או במגירות. אפילו אם את חושבת - טוב, נו, הבגד הזה עלה בסה"כ 20 שקלים. את תקני עשרה כאלה ובסוף תלבשי רק שניים.



4. הבגדים הזולים לא עושה אותך מושכת
במקום לקנות בגדים זולים, תשקיעי בפריטי לבוש שאת יודעת שתצטרכי או שהם טרנדיים, באיכות טובה ומתאימים לגזרה שלך. אולי הם יעלו יותר כסף, אבל כסף לא משקר, נכון? ולפעמים איכות עדיפה על כמות.

5. זה לא פתרון לטווח ארוך
זה פשוט מאכיל את ההרגל של סיפוק מיידי. קנייה אימפולסיבית - כשאת קונה מה שאת רואה בלי שום סיבה. רוב הזמן בגדים זולים גם לא מחזיקים מעמד הרבה זמן.

6. את מפסידה הזדמנויות של פעם בחיים
אם את חיה בציפיה ללכת לקניון בסופשבוע, זה אומר הרבה עליך. ההרגל של קניית בגדים יכול לעלות עד אלפי שקלים בשנה ויותר כמו מחיר חופשה ארוכה בחו"ל. אז במקום להתרגל לקום בבוקר בסופ"ש ולרוץ לקניון, תציבי לעצמך מטרה שתוכלי לשמור בזכרון שלך. זכרי, כל שקל שאת מוציאה כשאת קונה עוד ועוד פריטים יכול להיות הסכום שיעלה טיול לארה"ב.

7. ההרגל של קניית בגדים זולים יכול לחבל במערכות היחסים שלך עם האנשים שאת אוהבת
לבלות בקניון, לחכות בתורים, ולנסוע הלוך וחזור יכול לעלות לך בפגישה עם בעל לעתיד, או עם מישהו שאת רוצה להכיר טוב יותר. אפילו אם את כן מחליטה ללכת עם מישהו לקניון, השופינג תמיד יהיה גלגל שלישי. השתמשי בזמן הפנוי שלך ללכת לקולנוע, להיפגש עם חברים. בטוח שלא שווה להפסיד רגעים כאלה בגלל איזה זוג מכנסי ג'ינס!

8. וכמו שענת, חברה שלי לעבודה אומרת: קניית בגדים זולים מזיקה לאיכות הסביבה
קניית עוד ועוד בגדים לא רק תזיק לכיס שלך אבל תזיק גם לאיכות הסביבה. הבגדים הזולים שאת לא מפסיקה לצרוך יחזיקו מעמד רק מספר חודשים, שנה לכל היותר ובסופו של דבר יגיעו לזבל. תעשיית הבגדים לא מפסיקה לייצר בגדים זולים "בגדים שאנחנו חייבות שיהיו לנו" שמזינה את "מה שאנחנו רוצות" ולא את מה שאנחנו צריכות והתוצאה בסופו של דבר תהיה זיהום האוויר.

אופנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

NowTrendy@Instagram